۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵

حریق گسترده در کارگاه مبل سازی/ حادثه تلفات جانی نداشت

حریق گسترده در کارگاه مبل سازی/ حادثه تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع آتش سوزی در چند کارگاه مبل سازی خبر داد و افزود: خوشبختانه شعله ها مهار شد و حادثه تلفات جانی نداشت.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات وقوع این حادثه گفت: ساعت ۵:۵۵ صبح امروز وقوع آتش سوزی در مجموعه کارگاه های مبل سازی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نیروهای ۴ ایستگاه به همراه تانکر آب و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد ۳ کارگاه مبل سازی که در مجاورت یکدیگر قرار داشتند، طعمه حریق شده اند. کارگاه ها در گاراژی به وسعت ۲ هزار متر مربع قرار داشت که علاوه بر ۳ کارگاه شعله ور شده، چندین کارگاه چوب بری و مبل سازی بزرگ و کوچک دیگر نیز در داخل آن وجود داشت و با توجه به وجود پارچه، چسب و الوار، امکان سرایت شعله ها به دیگر کارگاه ها نیز می رفت. از این رو نجاتگران به دو گروه تقسیم شده و گروه اول مهار شعله های آتش را در دستور کار قرار داد و گروه دیگر به بررسی کارگاه ها و خالی کردن آنها از وجود کارگران پرداخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: شعله ها در ساعت ۹:۳۰ صبح امروز مهار شد و در بررسی های کارشناسانه مشخص شد هیچ کارگری در زمان وقوع حادثه در محل حضور نداشته است.

ملکی گفت: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است.

کد خبر 3817486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha